Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-16

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Klasa premium

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Opona na sezon letni.
Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon Dunlop. Zobacz certyfikat certyfikowany sprzedawca
opon Dunlop

Nie dostarczamy do serwisu

Kup opony z wymianą w serwisie Dla tych opon dostawa z montażem jest niedostępna. Do serwisów wymiany dostarczamy tylko opony z terminem doręczenia 24 h.

Transport GRATIS

Transport gratis Wszystkie produkty z naszego sklepu dostarczamy w całym kraju za darmo już od 1 sztuki!

Dostawa 6-7 dni roboczych

Czas doręczenia Zamów teraz, a doręczymy w ciągu 6-7 dni roboczych. Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.

14 dnina zwrot

14 dni na zwrot towaru Kupuj bez obaw opony przez Internet. Jako konsument masz 14 dni na zwrot towaru.

Wcześniej1 633 zł

1 123 / szt.
Ponad 4 sztuki w magazynie
Kup
Parametry opony
Typ:
4x4
Sezon:
Letnie
Rozmiar:
255/50 R20
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
109 = max 1030 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C A 69dB szczegóły
Ubezpieczenie opon
z Mondial Assistance

Już od 17 zł / szt.
Możesz je dodać w koszyku.

  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat

11 osób wystawiło ocenę

  • 6 2 osoby
  • 5 4 osoby
  • 4 4 osoby
  • 3 1 osoba
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 4,6 11 opinii

Opona dobra
  • Oszczędności: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 3,9
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 4,0
  • Bezpieczeństwo: Wpływ opony na właściwości jezdne. 4,7
  • Wł. terenowe: Zachowanie opony podczas jazdy w terenie. 3,7

72% użytkowników poleca tę oponę

72%

Informacje o oponie zbierane są od 1033 dni. W tym czasie zebraliśmy 11 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 121000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: wygląd opony.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

  • Opinie o oponach Dunlop SP QuattroMaxx
    Dan Lop
    Ocena: 5,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony bardzo ładnie prezentują się na samochodzie. Są bardzo ciche, mają dość twardy korpus ale przez to bardzo dobrze i pewnie prowadzi się samochód.

    Podsumowanie: Bardzo stabilne opony o sportowym wyglądzie

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans poniżej 2000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania przeważnie poza miastem

    BMW X3 SUV E83 2.0d

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia6,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia5,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu6,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności4,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia4,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? TrwałośćKlient nie ocenił Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Falcon
    Ocena: 5,6

    Czy opinia jest pomocna?

    Po pierwsze oceniam oponję jako szosową a nie do jazdy terenowej bo jest to opona szosowa UHP I tylko I wyłącznie. Po drugie wybrałem styl jazdy spokojny bo nie jeżdżę agresywnie ale gdyby była opcja to jeżdżę ofensywnie ale z głową. Po trzecie mam podrasowany silnik o mocy znacznie przeywższającej nominalną samochodu seryjnego. Opinia. Jedna z lepszych opon jakie miałem do tego stopnia, że jeżdżę już na drugim komplecie. Głośność I trwałość są dla mnie wtórne ale są to też najcichsze opony jakie miałem do tej pory (przedtem przeważnie Goodyear F1 GSD3). Trwałość OK ale nie rewelacyjna ale coś za coś. Pokonywanie poprzednich nieróności głośne I słabe. Poza tym rewelacyjne trzymanie I hamowanie na mokrej I suchej nawierzchni tak podczas jazdy na wprost jak I na zakrętach. Świetna dynamika poprzeczna. Perfekcyjny aquaplaning. Pierwsze 2500km eksperymentowałem z ciśnieniem bo opona była za miękka jak na moje potrzeby I wymagała wstępnego napinania podczas wchodzenia w zakręty. Po tygodniach prób jeżdzę na 0.5atm więcej z przodu I 0.4atm z tyłu (4x4) I choc komfort jest lekko obniżony to pewność prowadzenia I parametry szosowe wzrosły istotnie. Śmiem twierdzić, że opona nie dla każdego ale dla tych co doceniają F1 GSD3, Potenza z serii R01 to będzie super ciekawa alternatywa dla dużych I mocnych aut. A poza tym 'desing' sygnowany przez Pininfarinę niczego sobie. Do terenu opona się nie nadaje (no chyba, że lekki szuter na podjęździe) I nawet jej wygląd I konstrukcja sugerują, że to nie jest opona do offroadu. Do takiego zakładam inne opony.

    Podsumowanie: Jedna z lepszych opon ale nie dla każdego

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans powyżej 15000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Volvo XC90 SUV I 4.4 V8 (232kW)

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia6,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia6,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu5,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności3,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia5,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość5,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Piotr
    Ocena: 2,8

    Czy opinia jest pomocna?

    Kupiłem te opony razem z kompletem zimowych opon Dunlop i tu Opony Dunlop SP QuattroMaxx to po prostu jakieś nieporozumienie, hałas w aucie premium już od prędkości 50kmh jest nie do zniesienia, 4 nowe opony hałasują po równo jak w tirze tak, że nie da się nawet normalnie rozmawiać - od 10 lat użytkuję wyłącznie Dunlop i z czymś takim się nie spotkałem

    Podsumowanie: Hałas i szum jak w tirze - nie polecam ich nikomu

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans poniżej 2000km

    Styl jazdy spokojny

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Audi Q7 SUV I 3.0 TDI Quattro (155kW)

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia3,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia3,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu1,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności1,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczeniaKlient nie ocenił Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? TrwałośćKlient nie ocenił Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd oponyKlient nie ocenił

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Nie

  • TK
    Ocena: 4,4

    Wiarygodna opinia Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta Oponeo. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły opony w naszym sklepie.

    Czy opinia jest pomocna?

    Same opony sprawiają pozytywne wrażenie, dość przewidywalne na drodze, względnie ciche nawet przy dużych prędkościach. Swoją negatywną opinię formułuję z uwagi na fakt, iż w nabytym przeze mnie komplecie dwie opony są najprawdopodobniej źle odlane, co powoduje nieustanne wibracje samochodu. Trudno mi ocenić, czy jest to zwykły niefart, czy też większość opon tej marki dotyczy wspomniany przeze mnie problem.

    Podsumowanie: Zdecydowanie odradzam!

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 10000 - 15000km

    Styl jazdy szybki i agresywny

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Porsche Cayenne SUV

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia4,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu4,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności5,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia3,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość4,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony4,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Nie

  • Erago
    Ocena: 4,4

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony z pierwszego montażu. Po dystansie niecałych 25 tys. km idą do wymiany. Opony są praktycznie całkowicie zużyte i na dodatek się mocno z ząbkowały. Serwis Audi po konsultacji z działem reklamacji firmy Dunlop, odpowiedział, że na reklamację nie ma szans. Dodam, że samochód jest z napędem Quatro i skrzynią automatyczną DSG. Więc na agresywną jazdę nie ma szans. Tak więc nigdy więcej opon firmy Dunlop.

    Podsumowanie: Producent z tradycjami a kiepskie opony

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans powyżej 15000km

    Styl jazdy spokojny

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Audi Q5 SUV I 2.0 TDI

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia5,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu1,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności1,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczeniaKlient nie ocenił Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość1,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd oponyKlient nie ocenił

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Nie

Ilość opinii na stronie:

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Bieżnik: asymetryczny - dzieli się na część zewnętrzną i wewnętrzną - pierwsza odpowiada za zachowanie na suchej nawierzchni, a zadaniem drugiej jest zapewnienie bezpieczeństwa na mokrej drodze.

Przeznaczenie: samochody typu SUV.

Testy:

2015: test "Off Road" w rozmiarze 255/55 R18: 3. miejsce, opona szczególnie polecana.

Informacje o producencie: Dunlop jest częścią koncernu Goodyear, jednego z niekwestionowanych liderów branży oponiarskiej na świecie. Marka produkuje przede wszystkim ogumienie klasy premium, a więc cechujące się najwyższą jakością. Poza samochodami osobowymi, Dunlop dostarcza opony dla pojazdów dostawczych, ciężarowych, jak również sportowych, co świadczy niezbicie o doskonałej jakości produktów marki.

Opis technologii: Dunlop SP QuattroMaxx to opony lenie dla pojazdów typu SUV. Zastosowany asymetryczny bieżnik został tak zaprojektowany, aby łączyć w sobie znakomite parametry na suchej i mokrej nawierzchni, z wysokim komfortem jazdy i długowiecznością. Układ rowków bieżnikowych pomaga zachować stabilność i sterowność pojazdu, szybko odprowadza także wodę spod kół. Również droga hamowania jest krótka. Dodatkowym atutem jest powolne zużycie – dzięki równomiernemu naciskowi na całą powierzchnię opony bieżnik ściera się powoli i miarowo. Opony natomiast pracują cicho. Ponadto omawiane ogumienie cechuje się niskim oporem toczenia, dzięki czemu możliwa jest redukcja spalania paliwa.

Opona letnia Dunlop SP QuattroMaxx zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 255/50 R20.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 22 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 109 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 1030 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 69 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne

Opona Dunlop SP QuattroMaxx w rozmiarze 255/50 R20 109 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

C A 69 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 964 serwisy warsztatów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Na każde Twoje pytanie odpowiedzą specjaliści z Działu Dostawy z Montażem.

Zadzwoń na 52 341 88 58 lub napisz na serwisy@oponeo.pl

Obsługa klienta – usługa dostawa z montażem - Andrzej Wieczór
Andrzej Wieczór
Obsługa klienta – usługa dostawa z montażem - Marcin Nuckowski
Marcin Nuckowski
Obsługa klienta – usługa dostawa z montażem - Przemysław Krzekotowski
Przemysław Krzekotowski
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Tomasz Szczepaniak
Tomasz Szczepaniak
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Dariusz Guzowski
Dariusz Guzowski

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    15 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Fachowe doradztwo

Mamy ponad 10 lat doświadczenia w doradztwie, a nasi eksperci pomogą w każdej sprawie 7 dni w tygodniu.

801 11 43 43 52 341 88 00