Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Rozmiar opony:
255/50 R20
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks ładowności:
109 = max 1030 kg
Sezon:
Letnie
  • Dostawa gratis Wysyłka w 5 dni
    Wysyłka w 5 dniOznacza to, że opony są dostępne u producenta i zostaną wysłane w przeciągu 5 dni od złożenia zamówienia.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 12zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
Ilość:
1 055
Kup

Ten produkt został kupiony dziś o godzinie 06:43

Ocena: Słaba

4,0 11110000 3 opinie

Etykieta:
E B 71 dB
E B 71 dB
Więcej informacji
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Etykieta

Ocena łączna: 4,0 3 opinie

Opona słaba
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1180000 2,9
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1116000 3,6
  • Wł. szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 11111000 5,0

Dodaj opinię o oponie

3 osoby wystawiły ocenę

  • 6 0 osób
  • 5 0 osób
  • 4 3 osoby
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

33% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 204 dni. W tym czasie zebraliśmy 3 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 37000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako szybki i agresywny.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • Dan Lop
    Ocena: 4,3 1111300

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Opony bardzo ładnie prezentują się na samochodzie. Są bardzo ciche, mają dość twardy korpus ale przez to bardzo dobrze i pewnie prowadzi się samochód.
  • Erago
    Ocena: 3,6 1116000

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Opony z pierwszego montażu. Po dystansie niecałych 25 tys. km idą do wymiany. Opony są praktycznie całkowicie zużyte i na dodatek się mocno z ząbkowały. Serwis Audi po konsultacji z działem reklamacji firmy Dunlop, odpowiedział, że na reklamację nie ma szans. Dodam, że samochód jest z napędem Quatro i skrzynią automatyczną DSG. Więc na agresywną jazdę nie ma szans. Tak więc nigdy więcej opon firmy Dunlop.
  • TK
    Ocena: 4,0 11110000

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    1 Osoba 0 Osób

    Same opony sprawiają pozytywne wrażenie, dość przewidywalne na drodze, względnie ciche nawet przy dużych prędkościach. Swoją negatywną opinię formułuję z uwagi na fakt, iż w nabytym przeze mnie komplecie dwie opony są najprawdopodobniej źle odlane, co powoduje nieustanne wibracje samochodu. Trudno mi ocenić, czy jest to zwykły niefart, czy też większość opon tej marki dotyczy wspomniany przeze mnie problem.

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 255/50 R20.

Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.

Opona posiada indeks nośności 109 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 1030 kg.

Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), 71 dB (poziom hałasu).

Typ: opona letnia.

Bieżnik: asymetryczny – odpowiednie osiągi na suchej i mokrej nawierzchni.

Klasa: premium – najlepsze osiągi i najwyższa jakość.

Przeznaczenie: samochody z napędem na 4 koła.

Rozmiary: od 17 do 21 cali.

Dunlop SP QuattroMaxx to letnia opona przeznaczona dla samochodów z napędem na 4 koła. Model gwarantuje przyjemność jazdy i sportową precyzję prowadzenia. Oponę wyposażono w asymetryczny bieżnik, który zapewnia odpowiednio wysokie osiągi tak na suchej, jak i na mokrej nawierzchni.

W Dunlop SP QuattroMaxx zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań. Touch Technology poprawia bezpieczeństwo i komfort podróżowania dzięki poprawie jakości informacji o drodze przekazywanych przez oponę. Boczne ściany modelu wzmocniono, w efekcie czego zwiększyła się stabilność we trakcie pokonywania zakrętów i precyzja kierowania. Konstruktorom opony udało się również uzyskać wysoką odporność na aquaplaning – głębokie rowki bieżnika szybko odprowadzają wodę, dzięki czemu kontrola nad pojazdem zostaje zachowana nawet w najtrudniejszych warunkach atmosferycznych. Zastosowanie w modelu asymetrycznego bieżnika pomogło w uzyskaniu zoptymalizowanych osiągów na każdym typie nawierzchni. Rowki bieżnika szybko usuwają wodę spod opony, co sprawia, ze auto nie jest narażone na zjawisko aquaplaningu i zachowuje doskonałą przyczepność. Inżynierowie zadbali także o komfort akustyczny kierowcy i pasażerów. Nowoczesna mieszanka użyta do budowy opony tłumi dźwięki emitowane przez Dunlop SP QuattroMaxx podczas pracy, dzięki czemu jazda staje się cicha i przyjemna. Opona jest doskonałym rozwiązaniem dla użytkowników, którzy na równi z maksymalnymi osiągami i doskonałą przyczepnością doceniają bezpieczeństwo podróży.

Dunlop to marka należąca do jednego z największych koncernów oponiarskich na świecie – firmy Goodyear. Dunlop specjalizuje się w produkcji opon klasy premium, które charakteryzują się maksymalnymi parametrami jezdnymi i najwyższą jakością wykonania. W ofercie marki, oprócz opon przeznaczonych dla samochodów osobowych, znajduje się także ogumienie dla aut terenowych, dostawczych i sportowych. Produkty Dunlop są doceniane przez wielu producentów samochodów. Znajdują się na oryginalnym wyposażeniu takich aut, jak m. in. Audi, BMW, Honda, Nissan, Opel, Renault, Volkswagen i Toyota.

Etykieta

Opona Dunlop SP QuattroMaxx w rozmiarze 255/50 R20 109 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • E
  • B
  • 71 dB
E B 71 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Informacje o plikach cookies