Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Rozmiar opony:
255/50 R20
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks ładowności:
109 = max 1030 kg
Sezon:
Letnie
Typ:
4x4
  • Dostawa gratis Wysyłka w 4-5 dni
    Wysyłka w 4-5 dniOznacza to, że opony są dostępne u producenta i zostaną wysłane w przeciągu 4-5 dni od złożenia zamówienia.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 17zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
Ilość:
1 320
Kup
Ocena: Dobra

4,4 1111400 3 opinie

Etykieta:
E B 71 dB
E B 71 dB
Więcej informacji
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Prezentacja wideo
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 4,4 3 opinie

Opona dobra
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1190000 2,9
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1116000 3,6
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 11111000 5,0
  • Właściwości terenowe: Zachowanie opony podczas jazdy w terenie. 1112000 3,2

Dodaj opinię o oponie

3 osoby wystawiły ocenę

  • 6 0 osób
  • 5 1 osoba
  • 4 2 osoby
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

33% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 395 dni. W tym czasie zebraliśmy 3 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 37000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako szybki i agresywny.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • TK
    Ocena: 4,3 1111300

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    1 Osoba 0 Osób

    Same opony sprawiają pozytywne wrażenie, dość przewidywalne na drodze, względnie ciche nawet przy dużych prędkościach. Swoją negatywną opinię formułuję z uwagi na fakt, iż w nabytym przeze mnie komplecie dwie opony są najprawdopodobniej źle odlane, co powoduje nieustanne wibracje samochodu. Trudno mi ocenić, czy jest to zwykły niefart, czy też większość opon tej marki dotyczy wspomniany przeze mnie problem.
  • Dan Lop
    Ocena: 5,3 1111120

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    1 Osoba 0 Osób

    Opony bardzo ładnie prezentują się na samochodzie. Są bardzo ciche, mają dość twardy korpus ale przez to bardzo dobrze i pewnie prowadzi się samochód.
  • Erago
    Ocena: 3,6 1116000

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Opony z pierwszego montażu. Po dystansie niecałych 25 tys. km idą do wymiany. Opony są praktycznie całkowicie zużyte i na dodatek się mocno z ząbkowały. Serwis Audi po konsultacji z działem reklamacji firmy Dunlop, odpowiedział, że na reklamację nie ma szans. Dodam, że samochód jest z napędem Quatro i skrzynią automatyczną DSG. Więc na agresywną jazdę nie ma szans. Tak więc nigdy więcej opon firmy Dunlop.

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Opona letnia Dunlop SP QuattroMaxx zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 255/50 R20.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 22 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 109 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 1030 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), 71 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Bieżnik: asymetryczny - dzieli się na część zewnętrzną i wewnętrzną - pierwsza odpowiada za zachowanie na suchej nawierzchni, a zadaniem drugiej jest zapewnienie bezpieczeństwa na mokrej drodze.

Przeznaczenie: samochody typu SUV.

Informacje o producencie: Dunlop jest częścią koncernu Goodyear, jednego z niekwestionowanych liderów branży oponiarskiej na świecie. Marka produkuje przede wszystkim ogumienie klasy premium, a więc cechujące się najwyższą jakością. Poza samochodami osobowymi, Dunlop dostarcza opony dla pojazdów dostawczych, ciężarowych, jak również sportowych, co świadczy niezbicie o doskonałej jakości produktów marki.

Opis technologii: Dunlop SP QuattroMaxx to opony lenie dla pojazdów typu SUV. Zastosowany asymetryczny bieżnik został tak zaprojektowany, aby łączyć w sobie znakomite parametry na suchej i mokrej nawierzchni, z wysokim komfortem jazdy i długowiecznością. Układ rowków bieżnikowych pomaga zachować stabilność i sterowność pojazdu, szybko odprowadza także wodę spod kół. Również droga hamowania jest krótka. Dodatkowym atutem jest powolne zużycie – dzięki równomiernemu naciskowi na całą powierzchnię opony bieżnik ściera się powoli i miarowo. Opony natomiast pracują cicho. Ponadto omawiane ogumienie cechuje się niskim oporem toczenia, dzięki czemu możliwa jest redukcja spalania paliwa.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Dunlop SP QuattroMaxx w rozmiarze 255/50 R20 109 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • E
  • B
  • 71 dB
E B 71 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Informacje o plikach cookies