Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Rozmiar opony:
255/50 R20
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
109 = max 1030 kg
Sezon:
Letnie
Typ:
4x4
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
  • Dostawa gratis Zapytaj o termin dostawy
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 17zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
  • Dostawa do serwisu jest niedostępna
    Kup opony z wymianą w serwisie Dla tych opon dostawa z montażem jest niedostępna. Do serwisów wymiany dostarczamy tylko opony z terminem doręczenia 24 h.


Ilość:
1 565 / szt.
Kup
Ocena: Dobra

4,6 1111600 5 opinii

Etykieta:
C A 69 dB
C A 69 dB
Więcej informacji
Ubezpieczenie opon z Mondial Assistance

Już od 17 zł / szt. Możesz dodać w koszyku. Dowiedz się więcej

Zamknij

Uszkodzenie opony

Wezwanie pomocy* 22 563 12 87

Przybycie holownika

Możliwe sposoby rozwiązania sytuacji:

Kierowca holownika pomoże wymienić koło. Naprawy klient może dokonać we własnym zakresie, a ubezpieczyciel pokryje jej koszty.

Holownik przetransportuje auto do najbliższego warsztatu oraz pokryje koszt naprawy koła.

W przypadku gdy opona nie nadaje się do naprawy klient otrzyma zwrot ceny opony.

* - zgłoszenie szkody niezwłocznie po jej powstaniu jest konieczne do jej likwidacji.

  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Prezentacja wideo
  • Etykieta
  • Gwarancja

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 4,6 5 opinii

Opona dobra
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1118000 3,8
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1111200 4,2
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 1111120 5,2
  • Właściwości terenowe: Zachowanie opony podczas jazdy w terenie. 1190000 2,9

Dodaj opinię o oponie

5 osób wystawiło ocenę

  • 6 0 osób
  • 5 2 osoby
  • 4 3 osoby
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

60% użytkowników poleca tę oponę

60%

Informacje o oponie zbierane są od 672 dni. W tym czasie zebraliśmy 5 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 72000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • Falcon
    Ocena: 4,4 1111400

    Czy opinia jest pomocna?

    Tak Nie

    Po pierwsze oceniam oponję jako szosową a nie do jazdy terenowej bo jest to opona szosowa UHP I tylko I wyłącznie. Po drugie wybrałem styl jazdy spokojny bo nie jeżdżę agresywnie ale gdyby była opcja to jeżdżę ofensywnie ale z głową. Po trzecie mam podrasowany silnik o mocy znacznie przeywższającej nominalną samochodu seryjnego. Opinia. Jedna z lepszych opon jakie miałem do tego stopnia, że jeżdżę już na drugim komplecie. Głośność I trwałość są dla mnie wtórne ale są to też najcichsze opony jakie miałem do tej pory (przedtem przeważnie Goodyear F1 GSD3). Trwałość OK ale nie rewelacyjna ale coś za coś. Pokonywanie poprzednich nieróności głośne I słabe. Poza tym rewelacyjne trzymanie I hamowanie na mokrej I suchej nawierzchni tak podczas jazdy na wprost jak I na zakrętach. Świetna dynamika poprzeczna. Perfekcyjny aquaplaning. Pierwsze 2500km eksperymentowałem z ciśnieniem bo opona była za miękka jak na moje potrzeby I wymagała wstępnego napinania podczas wchodzenia w zakręty. Po tygodniach prób jeżdzę na 0.5atm więcej z przodu I 0.4atm z tyłu (4x4) I choc komfort jest lekko obniżony to pewność prowadzenia I parametry szosowe wzrosły istotnie. Śmiem twierdzić, że opona nie dla każdego ale dla tych co doceniają F1 GSD3, Potenza z serii R01 to będzie super ciekawa alternatywa dla dużych I mocnych aut. A poza tym 'desing' sygnowany przez Pininfarinę niczego sobie. Do terenu opona się nie nadaje (no chyba, że lekki szuter na podjęździe) I nawet jej wygląd I konstrukcja sugerują, że to nie jest opona do offroadu. Do takiego zakładam inne opony.

    Podsumowanie: Jedna z lepszych opon ale nie dla każdego

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans - powyżej 15000km

    Styl jazdy - umiarkowany

    Miejsce użytkowania - przeważnie w mieście

    Volvo XC90 SUV I 4.4 V8 (232kW)

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia6,0111111

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia6,0111111

    Poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu5,0111110 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności3,0111000 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia5,0111110 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko (niższa ocena) czy wolno (wyższa ocena)? Trwałość5,0111110 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0111111

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? - Tak

  • Dan Lop
    Ocena: 5,3 1111120

    Czy opinia jest pomocna?

    Tak Nie

    Opony bardzo ładnie prezentują się na samochodzie. Są bardzo ciche, mają dość twardy korpus ale przez to bardzo dobrze i pewnie prowadzi się samochód.

    Podsumowanie: Bardzo stabilne opony o sportowym wyglądzie

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans - poniżej 2000km

    Styl jazdy - umiarkowany

    Miejsce użytkowania - przeważnie poza miastem

    BMW X3 SUV E83 2.0d

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia6,0111111

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia5,0111110

    Poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu6,0111111 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności4,0111100 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia4,0111100 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko (niższa ocena) czy wolno (wyższa ocena)? TrwałośćKlient nie ocenił Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0111111

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? - Tak

  • Erago
    Ocena: 3,6 1116000

    Czy opinia jest pomocna?

    Tak Nie

    Opony z pierwszego montażu. Po dystansie niecałych 25 tys. km idą do wymiany. Opony są praktycznie całkowicie zużyte i na dodatek się mocno z ząbkowały. Serwis Audi po konsultacji z działem reklamacji firmy Dunlop, odpowiedział, że na reklamację nie ma szans. Dodam, że samochód jest z napędem Quatro i skrzynią automatyczną DSG. Więc na agresywną jazdę nie ma szans. Tak więc nigdy więcej opon firmy Dunlop.

    Podsumowanie: Producent z tradycjami a kiepskie opony

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans - powyżej 15000km

    Styl jazdy - spokojny

    Miejsce użytkowania - przeważnie w mieście

    Audi Q5 SUV I 2.0 TDI

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,0111110

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia5,0111110

    Poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu1,0100000 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności1,0100000 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczeniaKlient nie ocenił Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko (niższa ocena) czy wolno (wyższa ocena)? Trwałość1,0100000 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd oponyKlient nie ocenił

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? - Nie

  • TK
    Ocena: 4,3 1111300

    Wiarygodna opinia Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta Oponeo. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły opony w naszym sklepie.

    Czy opinia jest pomocna?

    Tak Nie

    Same opony sprawiają pozytywne wrażenie, dość przewidywalne na drodze, względnie ciche nawet przy dużych prędkościach. Swoją negatywną opinię formułuję z uwagi na fakt, iż w nabytym przeze mnie komplecie dwie opony są najprawdopodobniej źle odlane, co powoduje nieustanne wibracje samochodu. Trudno mi ocenić, czy jest to zwykły niefart, czy też większość opon tej marki dotyczy wspomniany przeze mnie problem.

    Podsumowanie: Zdecydowanie odradzam!

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans - 10000 - 15000km

    Styl jazdy - szybki i agresywny

    Miejsce użytkowania - przeważnie w mieście

    Porsche Cayenne SUV

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,0111110

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia4,0111100

    Poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu4,0111100 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności5,0111110 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia3,0111000 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko (niższa ocena) czy wolno (wyższa ocena)? Trwałość4,0111100 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony4,0111100

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? - Nie

  • Jacek J
    Ocena: 5,1 1111110

    Wiarygodna opinia Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta Oponeo. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły opony w naszym sklepie.

    Czy opinia jest pomocna?

    Tak Nie

    Bardzo szybkie zużycie - myślę ze dwa sezony i potrzebny będzie nowy komplet.

    Podsumowanie: Bardzo dobra opona - ale widać że się bardzo szybko zużywa !!!

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans - 10000 - 15000km

    Styl jazdy - szybki i agresywny

    Miejsce użytkowania - przeważnie w mieście

    Land Rover Discovery SUV IV 3.0 D (180kW)

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,0111110

    Ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia5,0111110

    Poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu6,0111111 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierównościKlient nie ocenił Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia5,0111110 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko (niższa ocena) czy wolno (wyższa ocena)? Trwałość5,0111110 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony5,0111110

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? - Tak

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dunlop SP QuattroMaxx 255/50 R20 109 Y XL, MFS

Bieżnik: asymetryczny - dzieli się na część zewnętrzną i wewnętrzną - pierwsza odpowiada za zachowanie na suchej nawierzchni, a zadaniem drugiej jest zapewnienie bezpieczeństwa na mokrej drodze.

Przeznaczenie: samochody typu SUV.

Testy:

2015: test "Off Road" w rozmiarze 255/55 R18: 3. miejsce, opona szczególnie polecana.

Informacje o producencie: Dunlop jest częścią koncernu Goodyear, jednego z niekwestionowanych liderów branży oponiarskiej na świecie. Marka produkuje przede wszystkim ogumienie klasy premium, a więc cechujące się najwyższą jakością. Poza samochodami osobowymi, Dunlop dostarcza opony dla pojazdów dostawczych, ciężarowych, jak również sportowych, co świadczy niezbicie o doskonałej jakości produktów marki.

Opis technologii: Dunlop SP QuattroMaxx to opony lenie dla pojazdów typu SUV. Zastosowany asymetryczny bieżnik został tak zaprojektowany, aby łączyć w sobie znakomite parametry na suchej i mokrej nawierzchni, z wysokim komfortem jazdy i długowiecznością. Układ rowków bieżnikowych pomaga zachować stabilność i sterowność pojazdu, szybko odprowadza także wodę spod kół. Również droga hamowania jest krótka. Dodatkowym atutem jest powolne zużycie – dzięki równomiernemu naciskowi na całą powierzchnię opony bieżnik ściera się powoli i miarowo. Opony natomiast pracują cicho. Ponadto omawiane ogumienie cechuje się niskim oporem toczenia, dzięki czemu możliwa jest redukcja spalania paliwa.

Opona letnia Dunlop SP QuattroMaxx zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 255/50 R20.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 109 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 1030 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 69 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Dunlop SP QuattroMaxx w rozmiarze 255/50 R20 109 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • C
  • A
  • 69 dB
C A 69 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).